Isnin, 21 November 2011

Demam

heyy all , 
slmat thgari , u all sehat ta ? ?
hope sehat la k ,
skunk musim hjan kan ?
jngan maen ujan la plakk , ,
hemmm , , akuu demam , ,
x smpat nak update blog , 
x mcam hari2 yang lepas setiap hari update blog ,
tpi skunk jarang ade mase nak update blog ,
dah 4 hari demam , ,
semalam bru kuar wad , 
tq sape yang mlawat aku kat ospital , ,
korang memang prihatin , 
luv u all , ,
nasib baek leh kuar wad cpat  ,
lau x meringkuk lah aku dalm wad tuu ,
erkkk x besss dowwww , , :((
dah la boring , , 
makanan x sedap , heheh
nasib baek my mom belikan aku mkanan kt luar ,
kihkih , ~ ~ ~
kene cucuk kat nurse , ,
erkkk sakit , ,
tangan aku jadi bengkak , 
aarghhh sakit , ,xnak msuh wad lg ,
mnyusahkan idup aku ade la , 
:(((, ,
tapi skunk nasib baek dah ok cket , ,
dapat la aku update blog ni , ,
hehehe :))
k lahh bye2 :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan