Selasa, 25 Oktober 2011

Budu oo budu ,

hmmmm mowninkk guyss , 
ni haaa aku teringat nak cite kat korang  ,
sal sorang mamat ni , , hmmm , 
nak tergelak ponn ade , mnyampah pun ade , ,
aii tu kan kiteorang chat la kat fb  , 
tnye dye asal mane ,
dye ckap asal klntan ,
n menetap kat pengkalan chepa ,
aku xtaw la mulut aku niy ase nak tnye dye something ,
kdang2 aku ni kpala gile jugak , ,
tanye dyee , "makan budu x ni "
hahaha , dengan selamber jekk dye jawab 
"xmakan budu" , , ,
Tapii la ann , , cara dye jwab lpas tuu , ,
mcam takot jekk , huhuhu
opss mnyampah gilerr , ,
lepas tu baru aku tahuu , 
dye tu peminat setia budu , ,
cehhh xnk mngaku makan budu , ,
ehh dah dok klntan xsah kalau x mkan budu la , ,
cume ade yg x mnat skit2 jekk , ,
tapi agak2 la woii ,
nak cover macho pomm , 
hemmm , , niy ckap mkan lngsungg ,
hummm ish2 , ade jugak orang mcm tu ehh ,
lau dye tu orang luar dari kl tu ok la jugak ,
niy asal ,klntan menetap pom kt klntan , 
hummm , 
ehhh orang lua ponn mkan la budu , hehehe ,
ishhh dasyat2 :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan