Selasa, 22 November 2011

:(..Not Bad

Awww , , mamaaaaaaa tolong jeles ngan dye ,
wahhhh sweet nyer dyeorang couple ,,
eehhhhhh nak jugakkk ,
sumpah dowww sweet giler2 dyeorg ,
mesti syg giler2 kan , 
hummmm bile laa smpai masa aku mcam tu , ,
hemmm, , alamak nyer tnggu aku nikah dulu ke ape ? ?
aarrghhhh , , nak jugakkk ,
sumpah aku jeles ngan dyeorang . .
SWEET COUPLE ,, ,
hemmm ,x kira nak jugakk..
mama tolong lah aku nak macam dye , 
cehhh mcam lagu la plak ni ,
hemmmm, , sabar jerr la mybe satu hari nnti , ,
aku nak couple mcam dyeorang , kihkih , ,
bertuahnyerrrr girl tu dapat bf macam dye , ,
dah la hensem ,baek ,awwww swet2 lah  ,
hemmmmmm , , kalau korang bace korang leh bg tip x ?
aku pon nak kapel mcm tu jugak laa , , huaaahuaaaa
kempunan kapel ke ape aku ni huhh ? ?
kihkihkihhh , 
xlah cume nak luah ape yg terbuku dalam hatiku ni jekk ,
dah x tau nak luah kat sape , ,
kat bloggg jerr lah , ,
hemmmm , , nak luah kat si dia pun , 
always bz ngan stdy , ,
so aku xnakk kacauuu , heehhehe , 
hemmmmm ,  jeles lagi , jeles lagi , ,
tapi sayang cinta korang hanya setakat dalam 
"CINTA MUKA BUKU " 
kihkihkih , , jahatnyee aku kan2 ? ?
hehehe ,  memang laaa , , 
dahh korang buat aku jles sngat , ,
heheeheheh , len kali jngn bt aku jeles , ,
dah la aku niy frust , , huaaa :((
tolong,tolongg ,tolongg , , 
hehehehee :)))
ok bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan