Khamis, 16 Jun 2011

yeaahh ,,,,dahh balik ,

aarrghhh,,, heppii da smpai umahh balikk ,,
aku rndukan umahh aku lol, ,,
miss house,my room,my family ,hehee
cehhceehhh,,, berbunga cket ayat pagi2 niy , ,
hummm , ,semalam aku mimpi _____
aarrghhh , , knapa la aku masih teringat kan dye ekk? ?
aku mimpi tngok dye ngan pempuan tu....
:((,,,sedih sngat ,,
semalam dye pom balik klntan , ,
tapiii syg ,,,,hummmm , ,
xperrlaahh yang penting skunk
aku xnak cari sape2 , 
maybe hidop aku lebih tenang jika aku SINGLE kan ??
lau kapel ponn mnyerabutkan kepala jekkk , 
hummm , , skunk niy matlamat aku nak fokus kat stdy jekk , ,
slame niy aku hanyut oleh percintaan , 
smpaikan stdy aku pon x tahu kemana , ,
so aku nak kejar cita2 aku dulu , ,
pastuu baruuu laa leh kejar cinta kan ? ?
heeee , , bagosss x matlamat aku ni ?
heeeee,  adoii da jadi kaku plak tngan aku nih , ,
mklumlahhh , , dok kat sanee , ,
jadual aku padat , ! !
smpaikan nk on9 fesbukkkk pomm xdek mase , 
sah kan nk update blog , , adoii , ,
hummm awal aku bngun pagi ni ann ??
hehehe , ,kk lah guyss ,
lau ade cite terbaru , ,
aku kasi tahu korang k , ,
jangan lupa mngikuti perkembangan blog aku yaa , ,
daaaa
::))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan