Jumaat, 10 Jun 2011

Gomo Klate Gomo

waadduuhhh , , , :(
kecewa gilerr aku , , x dapat nak join member2..
dyeorang pegi bukit jalil , 
uhukksss , ,aku nk ikot jugakk 
humm da laa bola tahun lepas aku x pegi ,
PIALA FA ponn x dpat nak pegi ,
uhukkss , xper laa stdy lebih diutamakan ,
xleh nk pegi sebab pagi ahad aku ade kelass , 
x bolehh nak pontennngg lol , ,
uhuksss , ,mesti bess kan ,
sokong semangat negeri sendiri , ,
xperr lau terengganu yang menang , ,
secara automatik , mngaku penyokong terengganu ,
hahahah , , bijak x aku ? ?
hummm , , hahahahaa
xderrkkk lahh gurauuu jerkk ,
boring,boring gilerr , ,
sume kawang2 aku x on9 , , 
dyeowang kat kl
huhuhuhuh , , biasenyer dyeowag temankan aku on9 ,
tapi da dyeowang pegi sane , ,
terpaksa aku on9 sorang-sorang uhuksss , ,:(
alooooo,aloooo
nak ikot jugaakkkkkkkkk , ,
adoiiii , , xper sabar2 , ,leh tengok kat kedai mamak, ,
ponn da kiraa ok la tuu , ,heeeee , ,
::::))))) , ,
so all aku out dulu lass , ,
da xderkk cite da niy nak kasi tauu korang ,hehe
k ehhh ,
daaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan