Rabu, 8 Jun 2011

X bored lgi laa :(

uuuuhhh , , tngal 2,3 hari lagi ct aku da nk abis , ,
jap lagi da nak balik dah , ,
adoiii , , kejapp jerkk masa , , 
pejam celik , pejam celik , , adoii , , ,
SUMPAH malas giler aku nak pegi , ,
lau ikot kan hati xnak pegi terus ,
dok jerkk kat umah niy makan tidoo ,
heeee besss jugak kan macamm tu , ,
kalaulah aku amalkan macam tu , ,kompen !
aku kena tadah telinga dengar mak aku menbobel kan ??
addoiiiii , , , xnakkk pegii lagi , ,
tambah la ct aku lagi , , humm 2 ,3 bulan lgi ke ok gak , 
ahahhahahah , ,
kalau aku ade kuasa kan , , hummm
aku bg jerk ct kat orang yang nk ct , ,
hahahaha , ,tapii , , werskkkkkkksss , .
humm nak jalan2 ngn kawan2 aku pomm x brape nak sempat lgi, ,
hummm , , xper lah , ,
 da tugas aku sebagai seorang STUDENT haha, ,
hummm , ,lepass ni mesti aku miss gilerkkk kat blog aku , 
da la b.b aku x bawak , ,
adoii, nak on9 kat manee huh , , nk tnggu ct ?
issh , , lmbat lagii , , humm , 
aku nak kuar jalan2 laaaa , ,
bg la aku ct lagi , ,
heeeeee. . .
k lahhh guyss , , out dulu , ,
nnti ade cite terbaru aku kasi tauuu u all k , ,
daaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan