Ahad, 5 Jun 2011

jantan gileee :)

woooott,woottt , , first time aku tengok freeshow , ,
x sangka aku kluar disebabkan nak jumpe orang tu , ,
x pernah aku kluar smpai kesitu dengan motor ,  entah kenapa la ari ni , ,
maybe nasib kot , , mase member aku ngah bawak motor , ,
ade la mamat niy melaung dekat aku , ,
ape dye ckap entah , ,
lpass tuurr , ,dye datang tepi aku , ,
arrrghhh ,, bodoh punyer jantan , , ,eiiii 
xtaw malu ke huh , ,memang aku x sangka la , 
ade jgak jantan atas dunia ni yang mcam tu ,
memalukan kaum lelaki taw x , ,
eeii kalau la tu sedara aku , ,
kompen aku x mengaku terus , ,
eeiii xnak la aku bersaudarakan orang yang mcam tu , ,
gelii aku , errrkk , nak muntah pon adee , ,
eiii bodoh la punyer jantan , ,
maybe dye kurang siuman kot , ,
n maybe jugak dibawah pengaruh dadah kot , ,
xkan la orang normal nak buat benda yang bodoh kan , ,
eerrrkkk , len kalii aku dah xnakk pegii dah , , 
huhuhuhu , , xnakkk , 
slalu aku pegi x dek la plak jadi mcm tu , , bab orang x nmpak aku , ,
ni naekk motooo , ,hishh , , gileee laa , ,
kalau aku tangkap gmbar tadi siar lam internet , ,
wooot,wootttt , , sumpahh malu teruk orang tu , ,
takot-takot , ,bunuh diri skali , ,
ish2 , , xderr akhlak langsung , , 
hummmm , ,nampak tuan nyer , ok jerkkk , ,
x nampak mcam orang kurang siuman pon , ,hissshhh , 
eerrkkkk , ,xnakkk tengokkkkk ! ! !! !
ok bai ~ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan