Khamis, 23 Jun 2011

TQ DAD :)

waaahhh , , ai niy , , ayah akuu datang ambik aku , ,
huuhuhu,,
heppii sngat2 bila dapat balik umahh , ,
dok kat sana pon cume mnghitung hari jerk nak balik umahh ,
tapi akhirnya dapat jugak aku balik,,
dalam ontway nak balik ,
x tahu lah napewww , , ayah akuu baek sngat ai ni, ,
mntak jerr dye blanjekan kfc ,,
trus jerkk blanjekann ,terharuu la plak rasee ,
tapi pape pomm TQ YAA MY BELOVED FATHER :)
tapii smpai jerr kat umahh , , aku dikejutkan dengan berita yg mnyedihkan:(
akuu memang x mnyangka sume niy kan berlakuu ,
terlalu cepatt dye dapat mncari pganti aku kann, ,
tapii aku nangis pom x guna , 
benda da berlaku x boleh nak undurkan balik kan ~ ~
hmmm ! !
akuu harap dye XKAN bahagia , ,
berharap2 la sngat2 ,
rgggrrrr , , geram pom adee ,sedih pomm adee,,
hummm , , sabar2 syitahhh , , 
aarrghh , , ! ! !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan