Jumaat, 13 Mei 2011

Saya rndu saat dulu ::((

Adakah dye sudah ada pnganti di tempat ku ,? ?
knapa dye cepat sangat berubah ? ?
adakah dye sudah lupa janji dye ?
adakah dye sudah lupakan aku ?
adakah dye masih mngangap aku sebagai GF dye ?
semua mnjadi tanda tanya kan ?
tapi kenapa semua niy boleh berlaku ? ?
adakah ini semua salah aku ?
knape dye x jadi macam dulu ?
dye sudah bnyak berubah ?
aku syangkan dye , ,tapiiiii
adakah dye masih sayangkan aku ???
dye dah x mcam dulu , , 
aku rasakan ade sesuatu yang dye sembunyikan , ,
tapi apa , , 
ya ALLAH tolong aku selesaikan tanda tanya ini , ,::(
aku mahukan jawapan , ,
jngan biarkan driku diselubungi tanda tanya ...
lepaskan aku dari semua ini ,,
jika dye ditakdirkan bukan untukku , , 
aku redha dengan ketentuan mu , ,
tapi IZINKAN aku untuk bahagia walaupun untuk seminit , ,
biar kan aku dapat apa yang aku inginkn walaupun seminit ?
tapi kenapa semua ini berlaku kepadaku ?
adakah ini sudah tentuan Mu ya ALLAH >>
aku rndukan saat seperti dulu , ,
dye baek , dye sayang aku , ,
dye slalu coll aku , ,
dye buat aku bhagia disamping nya , ,
tapi knapa skrang kau tarik semua tu ya ALLAH ????
::((((((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan