Khamis, 19 Mei 2011

saat-saat terakhir...:(

aku sume niy sulit untuk aku lupekan , ,
tapi aku kan cubaa, ,
gembira dalam kecewaan , ,
arrghhh , , x pernah aku rasa ngn dye mcm niy , 
mybe tuhan x benarkan kami bersama kot , ,
n mybe jugak dye bukan untuk aku  , ,
sayang pon x guna jgak kalau aku bertepuk sebelah tangan kan ?
sedih pon x guna jgak , 
aarrghhh, , aku cume boleh doakan dye hidop bhagia, ,
n dapat cari pnganti yang lebih baik dari aku , ,
maybe dye anggap aku satu gurauan hidop dye , ,
tapi xdek ape2 yang aku boleh buat kan , 
cume boleh sedih , senyum , ,
skrang aku cume berlakon , ,
untuk menutup kesedihan yang berlaku , ,
aku xnak fikir ape2 lagi , ,
just have fun , ,
tu jerr , , maybe dye suka dengan keputusan aku kan , 
akau rndukan MISTA FARISONE yang dulu , ,
tapi aku x boleh nak putarkan masa tu lagi , ,
yang lepas biarkan berlalu , ,
hummm~~~, ,, ,
aku harap sangat2 , , satu hari nanti , ,
ade seseorang yang boleh buka pintu hati aku balik , ,::))))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan