Khamis, 19 Mei 2011

choppp , , saya sedih :(

humm , , nada dering hensetku x lagi berbunyi macam dulu :(
dulu tiap hari , tiap petang , tiap malam , , 
mesti ade deringan , ,wahh aku mngangkat dengan suara yang ceria , ,
dulu nak dikatakan to4 setiap hari ,,
orang ckap xper demi orang yang tersayang , ,
tapi sekarang , , semua da berubah , ,
dalam masa sehari sulit untuk aku terima mcj , misscoll ,
sunyi sangat hidop tanpa dye , ,
umpama hidop aku dah xder pape harapan lagi :(
sebelum niy ya allah , ,happy nyer aku , ,
tapi sekarang ya allah , , sedihnya aku :(
semua kenangan x boleh nak putarkan balik kan ?
kalau masa boleh putarkan balik, ,
aku xnak ulangi kesilapan yang lama , ,
maybe semua niy tuhan dah tentukan untuk aku , ,
nak atau tidak aku harus menerimanya , ,
walaupun berat aku terpaksa , ,
kadang2 aku termenung , ,
tengok orang lain hepi nyer kat fesbuk , ,
teringat plak kenangan manis dengan dye , ,
aarghhh , SHUT UP SYITAH , ,
hidop perlu diteruskan ~~!!!
member aku ckap , ,
jangan menangis disebabkan seorang lelaki, ,
lelaki yang belum ada apa-apa ikatan lagi , 
tapi menangis lah untuk kejayaan , ,


"ko masih muda , dan banyak lagi pengalaman 
yang harus ko lalui , , bukan dengan dye sorang , "


aahhhhhhh , , tq kawan , , ko bagi aku semangat , ,
tanpa ko maybe aku da jadi putus asa , ,
gara-gara seorang lelaki , ,::((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan