Jumaat, 13 Mei 2011

Happy MOTHER's Day

Happy Mother Day's for my beloved mom , , MAIMON bte ABDULLAH , ,
ur a're the best mom, , i luv u  mom , ,
mom aku niy baek sngat2 , , dye paham jiwa aku sebagai seorang anak , ,
dye x pernah marah aku tnpa sebab, ,
selalu jer menbebel bila aku buat kesalahan , ,
tapi skunk aku tngal jauh ngn dye, ,
sunyi plak x dengar dye menbebel , ,
dulu dalam satu hari xsah kalau x dengar dye menbebel, ,
tapi skrang ,  , mom aku rndukan LETERAN mu ,  ahakss
time aku hadapi kegagalan dye bangkit bagi aku semangat , ,
time aku sedih dye sedia bagi aku nasihat , ,
dye x pernah jemu dengan prangai aku , ,
aku mnghargai kasih seorang IBU , ,
dye seorang ibu yang baek , ,
dan sentiasa menberikan kasih sayang yang secekup untuk aku , ,
dye x pernah mngeluh dengan prangai aku , ,
heeee, ,
THANKS A LOT MOM , ,::)))))




Tiada ulasan:

Catat Ulasan