Rabu, 5 Januari 2011

Adakah ini tanda cemburu???

first aku buka fb ari niy,,aku tngok dye da jadi fren blik ngn bkas gf dye???argghh,,,kpala aku da start memikirkan hal lain,,,eerrkkk~~!!!,,adakah dye>>>ahh tidak,,,aku mntak2 jngn terjadi....tpi knape??aku rase lain sngt bile aku tngok girl tu ade kt fren dye?tnpa pngetahuan aku??knape yekk??,,mybe aku cemburu kot,,,,tpi knape dye remove girl tu dlu?pening jgak,,,ish2,,jeolous2 bab tngok girl lain comen,like kt pic n status dye,,,uhhh..mcm mne nk hilangkan rase cmburu niy??arrghhh,,,,xnak2 pk kan dye lagi....dye da buang aku dri hdup dye,,,,,,,tpi knape aku masih nk kan dye,,uhhhh.....hidupku hncur,,,,aku CEMBURU,,,,pom xder gune kan....dye mybe nk bhgia ngn girl lain,,xkan aku nk kacau,,,uhhh,,,tpi aku syg dye.,,,,help me ples...uh,,jeolous,jeolous...hmm~~~,,wut cn i do,,,uhhh,,sakit atii la....~~!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan