Rabu, 5 Januari 2011

Kemana dye menghilang??

Da masuk 4 mngu aku sndri tnpa dye,,sunyi sngt2...xder bunyi coll,,xder bunyi mcj,,henset pom kurang to4,,,dye mybe nk jauhkan dri dri aku??,,arghhh,,sakit ati pom ade,,rndu pom ade,,syg pom ade,,,aku thu aku x mgkin boleh lupekan dye dlam mase skrang niy??ntah knape,,,lgpom skrang niy,,,hnye dye,,,arghh,,dlam mse aku x berhubung ngn dye,,sunyi sngt...hmm~~dye pom da start stdy,,mybe dye pom da boleh lupekan aku...sunyi sngt tnpa dye,,,aku pom same da start stdy,,,tpi aku msih x boleh lupekan dye,,aku dah cube,,tpi knape x boleh??,,knape dye dlam ingtan aku terlalu mndalam???,,,aku tngok status kt wall fb dye,,mesti dye hepi,,,dye ade ckp yg ayt kt fb aku cdehh jek,,mcm nk tnjuk kt orh,,tapi aku lngsung x bermaksud mcm tu,,rumah ni,,xder sape fham aku,,melainkan aku luahkan isi hati kt fb,,,lpas dri tu aku cube pdam bab nk jge hati dye,,,aku xnak khilangan dye,,,,but now,,,wut cn i do...semua da berlalu,,,aku berhrap sngt aku jadi seorang yg tabah,,,,stdy aku skrang semakin merosot,,,arhhh,,,,kanpe,,,,,,,???mybe fkiran aku hnye DYE,,,aku cube tpi x boleh,,,,arghhhh:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan