Rabu, 5 Januari 2011

Argghh SI DIA,,,

ummm,,,fikiran ku masih x boleh berhenti tringatkan dye,,dlam blogku yg dlu,,tiap2 ari aku tulis cite sal dye,,knape aku x boleh lupekan dye,,,kenapa??adakah aku terlalu sygkan dye shingga kan nk lupekan dye walau sesaat pom x boleh,,,tpi aku x boleh buat pape,,,aku thu sume tu salah aku,,tpi adakah tiada tempat untuk dye maafkan aku???,,,,tiap ari,,jam,,minit,,saat,,,,aku teringat kn dye,,,adakah dye da lupekan aku???ya allah,,,,tolong aku,,,mybe dye nk hapuskan aku dlam hidup dye,,,dn mgkin jgak dye xnak aku mngjadi pnghalang dlam hidupnyer,,,,tpi knape dye xnak berterus terang???dye berjaya mnbuat aku terluka,,,tpi hnya tuhan jer yg thu perasaan aku,,,aku mgkin x boleh lupekan dye,,,dan aku boleh trime jika dye bncikan aku,,~~,,Aku mnangis air mata drah sekalipun,,,masa xkan boleh diundurkan balik,,,aku perlu terima suratan tkdir bhawa dye bukan milikku lagi,,,,aku thu tu sume,,tpi knape aku x bolehh nk lupekan dye??msih tertnya2 besar sngtkah salah aku??smpai dye hukum aku sebegini???aku masih tringat saat bersamanya,,,dye pnyayang,,baik hati,,slalu buat aku tersenyum,,,dye ambik berat psal aku,,,aku heppi sngt,,tpi skrg???dimanakh kebahagiaan aku???ya allah knape engkau rampas kebahagiaan aku????aku redha,,,,,aku turut bhagia bile dye sntiasa senyum,,,,aku suke tngok dye,,,,aku hrap dye jumpe psngan yg boleh bhagia smpai ke akhir hayatnye,,,,mybe ni sume sudah dtakdirkan untuk aku,,,,,,:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan