Isnin, 18 Julai 2011

Grrrrr , , PUASA :)

woooootwoottt , , puasa is coming , ,
aaaawwww , , hajatnyerrrr , , thun niy nak puaseee penuhh , ,
tpi mklumlahh name lagi pempuan kan , ,
adee ct , , hahhaha ,, ,
ct aku yg thun2 lepas pom belum tertunai lagi laaa , ,
adoiii , , huaaaa mcm mane nieee , 
dah x larat dahhh ni laa , ,
adoiiii , ,
tahun lepas alhamdunillah , ,
aku lehhh puaseeeeeee , , 
x tinggal kecuali disebabkan keuzuran , ,
hahaha , , heyyy thereeee , ,
ade boysss yg bace blog aku x skunk ? ?
haaaa , , lau adeee , , werkssss , ,
u all kene puasee x dekk mc2 okayy2 ,
hahahaha , , 
makk aku ckap , ,
x puaseee x leh nak rayee taww , 
haahahahahahaa , , ,
waahhh excited nak rayee lah , ,
heheheheheh , :::)))
tapi sygkan raye tahun niy , ,
tanpa orang tersyang , , ,
excuse family aku laaaa , ,
mksud aku , , 
cinta hatiku , cehcecehhhh , 
hahahaha , , xper la nk buat mcm maneee kan , 
bess kan dpat beraya ngan yg tersayang ,
adoiiihh , , puasee pommm x lagi ,
da kluar sal rayee dahhh , ,
haaaa , , kepda syaitan2 tuu ,
padan muka ko , ,
keneee ikat ,hahahahaha , , ,
ngeee ~ ~ ~, , 
aaahhhhhh , , , , mcam maneee ekkk ? ?
adoiihh , ,puase2 , ,??
aku menanti kedatangan bulan ramadhan , ,
hahahah , cehhhcehhh sivikk la plak ayt aku nieh ,hahha ,
xperr lahhh , , 
sape2 yg tengah skoding blog aku niehh ,
haaaa puase tawww , ,
jngan memonteng plak okayyy , 
hahah , ,
k ,k bz2,hehheh tatatata :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan