Isnin, 18 Julai 2011

:(

tdi aku terbuka profile dyee , ,
wahhhh , , sye makin kacakk :(
uhukksss, , ,sedih sngat , 
tngok dye bhagiaaa bersama org tuu, ,
tingat plak saat aku bersama dye duluu , ,
org tu dah ganti tempat akuu :(
dulu dye slalu  bg aku kata2 semangat , ,
time aku demam dye slalu suruh aku makan ubat , ,
" b makan la ubat ,bru cepat semboh "
tpi skrang aku demam , 
xdek pom kata2 semangat dari someone ,
xdek orang nak jaga aku mcam dulu , ,
dulu dye slalu support aku , 
dye x pernah marah aku ,
walaupon kiteorng gadohh , 
dye mesti coll aku dalam mase sehari , ,
dye mcj akuu ,,
ucapan " syg " mesti kluar dalam setiap mcj dye ,
tpi skrang , ,
henset aku dah kosong , ,
mest dye tengah heppi dengan gf dye kan ?
alangkah bahagianye lau aku masih bersama dye ,
masih aku ingt , , dye cium dahi aku ,
wahhhh bahgia nya aku time tuu :(
tapii , , tuhan dah tarik balik kebahgiaan tuu , ,
aku dah xdek tempat nak curahkan perasaan , ,
sumpah aku sunyi sngat2 , ,
aku nak bahagia mcam dye , 
:(((,,,,,
mungkin tuhan x benarkan aku bahagia lagi ,
walaupun luaran aku nmpak bhgia ,
tapi dalaman , ya allah kau saje yg tahu , ,
kalau lah mase bleh aku putarkan balik , ,
alangkah bahagianye kan  , ,
tpi aku harap dye kekal , ,
aku ? ? 
blum tibanya masanya lgi , ,
:(((((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan