Khamis, 5 Mei 2011

SINGLE itu INDAH

ade setengah cakap kan single itu indah ? ?
betol ke ? mybe la jugak , ,
single lebih baek dari kapel, ,
kapel itu mnyerabutkan kan ? sakit ati , sedih ,marah , cemburu ~~
tapi lau single xder pulak perasaan mcm too kan ?
happy , bebas , x sakit ati , x sedih , x marah n x cmburu . .
tapi tanpa kapel sunyi plak kan , ,
sume ade pasangan tpi kitee , , ,
SO LONELY , ,
skali fikir kapel itu mnyerabutkan , ,
tapi sedih , suka ,duka , ,hadapi bersama kan ??
addoihh mcam mane ngan aku ni ?
adakah dye still milik aku or da jadi milik orang len ? ?
adakah dye still anggap aku ni gf dye ?
tpi knape dye x contact aku ?
LOST CONTACT 
aaarrrrrgghhh sakit hati SUMPAH . .:(
ape aku nak buat ?
xtawww nak cakap apeee ........
aarrrghhhh , , 
"Ya ALLAH andai dye memang kau lahirkan mmg milikku, ,
kau tunjukanlah jalan yang benar ,
agar dye tidak terpisah dengan ku , ,
kau bukakan pintu hatinya untuk tidak berubah hati , ,
dan andai kau catatkan dye bukan untukku , ,
kau tabahkan hatiku untuk menerima suratan ini , ,
kau redhakan hatiku dengan kehilangan dye ,
kau jadikan aku seorang yang sabar , ,
dan tnjukkan lah aku jalan yang benar , , amin "




Tiada ulasan:

Catat Ulasan