Khamis, 5 Mei 2011

Letih , capekk , ngantok arrghh

aarrghhh , , ai niy shoot bersama WAN JERRY ERIE heee , ,
tpi masih ade lagi phtographer len , ,
yang tu x ingat plak namee ape , ,
soo xyah sebut la kan , hummm letih dah la seharian x tidoo,
nak kate buat bnda yang x berfaedaahh ? ?
x berfaedahh ka ??
lebih kurang mcm tuu la jugak kan , ,
x stdy pon , , exam sudaahh mnjelang tibaa nieh , ,
arghhh macam maneee nieh , ,
x ready lagi nak exam , ,
kejap jer kan masa , ,
letihh  aarrghhh , , smpaikan nak tulis kat blog pon letih , ,
hahahahaha , , so xper la demi blog kesayangan , ,
apa jua akan ku hadapi cehhh, ceeeehhh , ,
ayat macam orang nak bercinta la plak kan , ,
hahahaha , , xperr la , ,
BERCINTA awww tersentuh hati aku ,,
dye ngn aku da lost contact , ,::((
sedeh sngat , , nape la dye buat mcam niy huh ??
adakah dye da ade pempuan laen sebagai PENGANTI tmpat aku ?
x mustahil kan ??
lau dye still sayang aku , ,mesti dye akan cari aku , ,
tapi ....... dye x cari aku . . hummm
nasib badan kan , ,
aargrhhhh sakit ati pon adee , , 
tajuknye berbunyi laen , ,
tapi isi nya berbunyi laenn 
hahaha , ,xper la sambil menyelam minum la air cket2 , ,
hahahah , , baru la jimat katakan ..
awwww , , berkenaan ngan shoot tadi plak , ,
umm ok  laa , , WAN JERRY ERIE pon sportim gak ehh , ,
mula2 segan , malu , gelisah semua perasaan pon ade , ,
tapi buat selamberr , , 
akhirnyaa ok la jugak , , heeeee,, , 
dalam kegembiaraan tadi dpat satu berita yang mnyedihkan plak , ,
hummmm , , , xperlu la aku nak bgtaw kan , , 
BIARLAH RAHSIA ,
ceeeeehhhh, , ceehhhh
k lah matee aku pon da start nak layu , , tangan pon da letih dah niy , ,
panjang x CORETAN aku , , ahahhaa, , 
da xder benda nak sebut , , kuakuaaa...
k lah bai2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan