Sabtu, 8 Januari 2011

L.O.V.E

hmm~~CINTA,,,kdang2 cinta niy
buat aku sakit ati,,,n kdang2 buat aku sedih,,,
n cinta jgak buar aku gembira,,,hmm~~~
bess nyer tngok org lain bhagia ngn pasangan masing2,,,
tapi aku,,,hmm~~sabaar jer lahhh,,mybe tuhan berikan aku kesedihan
sekarang n dye berikan aku kegembiraan kemudiaan hari,,
tpi tanpa cinta jgak aku rase sunyi jerkk,,
x mcm dlu,,ade org bg aku semangat,,,ade org bg aku sokongan,,
nasihat,,,,,tapi skrang??,,sunyi jerkk,,,slu henset aku selalu
jer bunyi,,tapi skunk,,kdang2 tu 2,3 hari skali bru ade org mcj,,
tu pom member aku,,tnye sal stdy,,huhuhu,,
sedihkan,,aku thu aku bukannya sempurna untuk dye,,
aku hanya insan biasa,,,yg x penah lari dari kesalahan,,,
tapi sume niy bukan aku yg rancang,,,
n bukan aku yg nk sume niy berlaku,,,tapi da ditakdirkan macam mane,,
lau korang bace sume blog aku,,mesti korang kn ckp yg aku niy jiwang kan??
huhuhu,,,mmg pom,,segala benda yg
bermain difikiran aku,aku luahkan dalam niy,,
aku xder tempat nk mngadu,,,dulu dye masih bersamaku,,,
sume pahit,manis kteorg lalui bersma,,
n skrang aku sorang2 jerkk,,x taw nk bgtaw sape,,,
hmmm~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan