Sabtu, 8 Januari 2011

LoNeLy

hmm~~sunyi sangat2 skrang niy,,,
xder lagi gelak ketawa,,xder lagi gurau senda,,n xder lagi sakit hati bile bergaduh,,,
sunyi sangat2,,dulu selalu jer to4,,
tpi skrang semnggu skali jer to4,,dlu slalu jer dapt pngilan dri dye,,
tpi skrang,,~~aarrghhh,,,i perlukan dye,,
tpi dye da x perlukan sye lagi,,,,,sye nak dye tpi dye,,,,
da xnak sye muncul dlam hidup dye lagi,,huhuhuhu
cdeh la,,,hukhuk...dulu lau stu hari x coll,x mcj,,
mesti gelisah punyer....tpi skunk da dekat sbulan...arrghh,,
mmg susah nk lupekan org yg kite syg kan??
mybe dye senang jer lupekan aku,,~~~
adakah aku dapat cari pnganti dye??
aku hrap sngt  suatu mase nnti ade seseorang bagi aku kebhagian,,
aku jeles tngok org hepi jer ngn bf masing2,,
aku nak jgak macam dyeorang,,,,
tpi aku,,,hnya blog tmpat aku luahkan masalah,,,arrggghh,,
hati kdang2 pom gelisah jgak,,
adakah dye da lupeka aku???
"awk dngan cra awk,sye dngan cara sye,,tu jekk sye mntak"
setiap kali ingt ayat tu,,,setiap kali aku tringat,,,
aku nk sngt hapuskan memori tu,,,
arrrghhh,,,help me ples,,,,:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan