Sabtu, 12 Mei 2012

Bodoh punyer orang . .

Bermula lah kesah ku untuk tajuk ku . .
hahah so far korang aku nak cite satu bnda penting ke ?? 
x lah penting sangt . . tapi boleh tahan  . .
just aku nak share ngn korang la . .
mane tahu kot2 korang next time terkena cam aku  . .
aku ade la kenal mamat ni , ,
nak katakan ex bf aku la . .
mula2 aku kapel ngn dye . .
ya allah tuhan jer yang tahu 
perasaan aku macam mana
boleyyy cakap tido x lena , mandi x basah la. .
tapi syg dye mula berubah . .
aku niiy bodohh ann ..
bg pmjam bb aku sama diaaa.. 
tapi memang sial giler babi ahh jantan tu. .
dah curang . . 
kak pempuan yang berjaya ...
lpas tu aku mntak balik enset aku x nak bg ..
eeeeiuuuuu ..
sume orang ckap sal dye 
arap jer muka hensem tapi prangai oowwwhhh no !!
hahah pape pom x bleh la weyy..
eeiiii memalukan kaum laki . .
aku dngar2 ada SUGARMAMMY la kan..
so mntak arr ngn sugar mami koe tuu ..
hahhaha . . bajet ahh ko niy ..
dah la buruk-burukan aku depan pempuan len ..
asal koe nak tnjuk yang koe niy baik sngat ke ??
hahaha aku boleh jer bongkarkan kt gf koe skunk 
sape ko yang sebenarnya ..
syg arr koe niy ..
tuan dah hensem tapi prangai ,, 
huhh HAMPEH la dowhhh ...
ahahah sumpah mmg aku mnyesal gilerr  babi arr dapt kenal ko ..
kalau koe x mncul lam idup aku ..
aku kompem lebih bahagia lah weyy ..
dah la makan harta pempuan..
eeeiiiiuuu mnyampah dohh aku ngn jntan mcm ni ..
koe ann hot , femes . .
asal koe xnak pulangkan bb aku ?
ko nk tnjuk kt membe2 koe yang koe tu pakai bb ke ?
hahaha, sumpah klakar lah koe ni ..
makan harta pempuan . .
pape pon x bleh , 
memalukan kaum laki la koe niy . ,
tuan nk bergaya lebih tapi makan harta pempuan . .
aku xkan halal apa yg aku dah bg kt koe , 
xkira makan , minum , ,
dari aku kenal koe pertama kali. . 
aku xkan halalkan . .
koe ingt lah baik2  . . .
aku mntak sangt2 koe xkan bahagia dunia akhirat !!
dasar jantan kaki pempuan . . 
weyy sial leh g mamposs lah koe . .
mulut manis , , tpii uhhhhh
mnyesal , menyesal ~ ~ !!!!!!
so far korang jngan dekati lelaki cam dye niy ~~ !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan