Jumaat, 25 November 2011

must miss you someday,
even though I stay here only a while,
but I sense of fun really earned reside here
I feel do not want separate with my friends here,
they everything to me,
they are always stay together I,
when I ill, I sadI am happy,
all there is here,
this house like part of live me,
must miss my friend when I already give up this place,
must be me remember memory with they,
share of food with them here,
I feel weight to give up all this,
when I ill they always got for me,
they never leave me lonely when I ill,
I do not want separate with them, 
but time should walk,
hummmmm, 
is housed this all memories pinned,



saya ada sediakan gambar rumah saya , ,
jangan lupa tengok tauu , 
ini hanya sebagai satu perkongsian sahaja , kihkih


pandangan hadapan , , cantek kan ? ?


cantek kan2 ? ?


Ruang tamu kami , tempat kami minum air , , kami lepak , 
kami tengok bola bersama , , wahhh bes kan ? ?
tpi hanya tinggal kenangan , , :(



Ruang dapur kiteorang , , time niy dah clear , ,
gara2 nak ambik gmbar jer , heheeh , 
kalau x ambik gmbar nampak macam kapal pecah :((
heheeheh , , bersepah , maklumlah orang bujang , hehehe , ,
x sempat nak kemas2 , heeee



My besss bedroom , , disini aku dan my bff tidooo bersama tiap malam , ,
tiap malam sebelum tidooo mesti bergayut dulu , heheeh
tapi hanya tinggal kenangan , dah x bleh nak tidoo bersama dahh , ,
haaa kemas kan ? ? , , mestilah nak ambik gmbar masuk blog lagi , kihkih


Tiada ulasan:

Catat Ulasan