Jumaat, 15 Julai 2011

aww , , ,miss my blog ::((

ummm , hari niy ,, da masuk dekat seminggu lebih , ,
aku x update blog aku , ,
soryy guyss , , yg follow blog aku ,
aku x sempat nak update lol , ,
terlalu bz sngat2 , ,
buka pom xbleh nk update , ,
adoiii , , haaaaa korang nk tahu sal aku x ??
bkas exx aku cari aku balik la dooeeeee , ,
dye dah kawin , ,
hummmm , , sumpah aku xkan blik ngn dye , ,
uuurrghhh  ,  gilee main syg2 plakkk dahh , ,
dulu time dye bahagia ,dye lupe aku ,
skunk bt apeww la cari aku balik kan , ,
aku pom dah mnyampah la ngan dye , 
mmg la nama org yang kite sayang xleh nk padam ,
tapi aku da lame lupekan dye , ,
aku nak bina hidup baruu ,
tapi kenapa la dye muncul lam hidop aku balik kan ?
hummmm , , 
aku pom tertanya2 jugak , ,
dye x bahagia ke ngan wife dye skunk ? ?
uuppssss sowii , ,
aku xnak kacau rumah tangga org , ,
aku rase la kan , ,lebih baik aku jauhkan diri jerr kan ,
tukar nom henset , ,
aaoowww , , ok jugak ,
hummmm , , , maybe lau jodoh aku dah smpai ok la tuu , ,
tpi lau x smpai pom , , ehemmm,ehhemmm
hehehheh , , ,org ckap sabar tu kan sparuh dari iman , ,
cehhhcehhhh , , , hahah , ,
biar padan ngn muka dye , ,
dulu tinggal kan aku sngat , ,
skunk biar ko rase balik apeww yg aku rase dulu  , ,
ok,ok u all nak g mndi plakk ni , heheh 
kk dadaaa ::))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan