Rabu, 1 Jun 2011

:(

humm satu lagi cerita nak kongsi ngan korang humm , ,:(
knape ekk , , dye pergi mase aku menaruh harapan ?
adakah niy sume takdir tuhan untuk aku ?
tapi kenapa tuhan menghukum aku macam niy ?
aku xnak sakit hati kali kedua ? ?
tolong aku selesaikan masalah niy , ,
dah la masalah ari tu belum selesai lagi , ,
ye belum sepenuhnya menghilang dari ingatan aku , ,
bileee jerk aku nak bhagia , ,
adee jerkk rintangan yang aky dapat , ,
kenapa tuhan x benarkan aku bahagia macam orang len , ,
sumpah aku da jatuh hati kat dye , ,
tapi kenapa dye nak mengelakkan diri dari aku ekk ?
adakah niy sume kerana seseorang ? ?
aarrghhh buntu-buntu , , 
kenapa laa orang len bhagia jerrkk ?
sedangkan aku ? ? baru jerk nak kejar kebahagiaan jgak , ,
tapi kenapa dye lari huh ? ?
hummm , , maybe tuhan da tentukan semua niy untuk aku , ,
maybe dye pergi , ,
n maybe jugak disebabkan seseorang ? ?
kan ??? , ,
tapi u tolong bagitau :(
aaarrghhh  , , aku xnak dalam dilema macam niy :(((
aku nak dye jgak , ,uhhhh , , ,
"ya allah jika dye kau tentukan jodohku , , kau bukankan lah pintu hatinya untuk menerima ku , ,
jika dye bukan untuk ku , , kau tabahkan hatiku untuk menerima semua ni dengan tabah :( " aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan