Rabu, 4 Mei 2011

saya benci , , ok bye !

adoiihh , , nak demam la plak rase badan niy, ,
tidooo sehariann , , , x cukup pg , ptg  , malam da semestinyer,,
humm nasib baekk la aku da ct , , leh jugak balik rehat kat umah , ,
hummm  tpi borinkk jerr aku rase dok kat umah niy , ,
lau kat sane , , ade member2 leh jugak borak2 ngan dyeorang , , ::((
borinkk sakit ati pon ade maaa,,, 
my MISTA FARISONE ahrrghh,,,
sumpah aku sakit ati , , dye da x mcm dulu , ,
perubahan yang sngat ketara , , 
smpaikan aku da x knal diri dye yang sekarang, ,
hummm dalam masa hari2 xsah lau kiteorang x gadohh,,,
mesti jer ade benda yang nak kena bahas, ,
mybe dye yang betol kot , , 
maklum lah aku niy sapee , , arrghh, , ,
sekarang pon , , dye xder coll , xder mcj , ,
mcm kiteorang niy da xder pape hubungan dah , , 
adoiiihh wut can i do , ,
aku sayang dye , , tapi xkan nak biarkan hubungan kiteorang mcm ni , ,
aarrghh , , ya allah bantu akuu , ,:::((((, ,
k lah bay2 ::((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan