Khamis, 26 Mei 2011

K.e.n.a.p.a

Kenapa lah ngan idop aku niy huh ?
gelisah , sengsara , sedih , last cemburu pon ade jgak ,
arrrghhh , , knapa stiap kali aku on9 , ,
aku mesti tngok fb dye ,
walaupun dye dah remove aku , ,
akuu boleh dikatakan rindukan FACEBOOK dye , ,
dengan fb jugak lah kiteorang kenal , ,
ya allah sakitnya hati bile , 
tngok dye mesra sangat dengan pempuan lain , ,:(
i'm so sad , ,:(
tapi xtaw nak ckap apeww , ,
sampai skunk aku still x bleh nak jumpe pnganti dye , ,
maybe dye da jumpe pnganti aku kan ?
kan ?
betol x , , sakit hati hanya tuhan jerkk yang tahu ,
tapi masa x boleh nak undurkan balik kan ?
hummm , , tapi nasib baik lah ,
ade kawan-kawan tolong bagi aku semangat , ,
maybe tuhan nak uji kesabaran aku kan ? kan ?
aku mngaku memang aku x boleh nak bersabar langsung , ,
dye buat aku niy xdekk hati xdekk perasaan ka ?
dye buang aku umpama dye buang sampah ditengah jalan ,,,
n bile dye nak yang baru dye cari mcam tuu jerk , 
kalau lah dari dulu lagi aku tahu ,,
semua niy nak berlaku , ,
SUMPAH aku xnak tempuhi nya , ,
umpama aku msok ke mulut buaya ,:(
tapi orang tu ckap sabar ?
banyak lagi lelaki yang boleh bahgia kan aku ?
betol ka ?
maybe jugak kan ?
aku hapuskan semua tentang dye ,,
ummm niy jugak salah satu cara aku nak lupekan dye , .
aku mntak sangat aku leh lupekan dye , 
dengan sekelip mata jekkkk
 heee:) , , ,
insyaallah SYITAH u can do it , ,
aminnnn >>>>>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan