Jumaat, 22 April 2011

Letih .. . . .

minggu niy da masok 2 mnggu lebih aku x update blog aku,,
miss sngat2,,,so cover blog pon mesti la baruu,,,,
dulu hari2 update skunk,,,semnngu skali pon jrang,,
bagi yang slalu mngikuti perkembangan blog syitah,,,
soryyy xleh nak update slalu ,,,
bz sngat2 skunk,,,
tambah2 lagi balik umah,,jarang2...
x macam dulu,,,,
kdang2 seminggu sekali,,,kdang2 jgak 2 mnggu skali,,
kat sana x macam kat umah niy,,
ade wi fi,,,,kat sane just ade broadband jerr,,
dah la linee,,,fuhhhh,,,,,,lambat gilerr,,
nak update blog pon da xder mood,,
skunk da leh cuba suaikan diri ngan keadaan kat sana,,
mula2 pegi tingat jugak nak balik kat umah ,,
tapi da lama ok la,,,
dpat kwan2 baru,,
suasana pon baru jugak,,,besss la jugak,,,
sal my bf plak,,
adoiiiihh,,,nak cite pon da xdek mood,,
ari2 kiteorang mesti gadohh,,,
xsah lau sehari x gadohh,,,
ade jekkk benda xkena antara dye n aku,,,
huhhhh,,letih lol,,,,,penat semua ade nieh,,
maklumlah dye xdek depan mata,,
susah la skit nak komunikasi,,,,arrghhh,,,
tapi xper lah,,,mybe niy sume dugaan kiteorang kot,,
slagi aku leh sbar aku kan sabar,,
aku xmooeeeee hubungan kiteorang hancur mcm tu jer,,,
hmmm~~~~,,,,,k lah bye2,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan