Selasa, 29 Mac 2011

uMMM mmmmm,,,

ummm bz sangat-sangat2 skunk smpai x sempat nak update my blog,,
aarrghhh,,penat la skunk,,
lepas satu,satu plak masalah yang timbul,,
x habis2 arrghhh,,,pening kan kepala aku ade la,,
nasib baek la,,
dye selalu bagi aku support,,
untok aku teruskan hidop niymm...
hmm maybe tanpa dye,,
hidop aku kan jadi sunyi sepi..
walaupon kiteorang berjauhan,
itu x semestinya kita orang xbleh nak berhubung~~
hmmmm,,,,dye selalu ada diwaktu susah dan senang,,
wooww beruntung kan leh dyee,,
heeeee,,,aku suke sangat2...
fon aku rosak arrghhh,,,
sakit hati sungguh,,,arghhh,,,
nasib baek la my bf aku paham jiwa aku,,
tapi kdang2 tension gak,,
uhukkksss,,
tapi nak buat mcam mana kan..
orang ckap lau nk hubungan kita kekal,,
kita kene sabar tempuhi cabaran yang datang,,,
hummm,,
so aku kene la sabar,,bab nak mempertahankan,,,
hubungan kiteorang,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan