Rabu, 16 Mac 2011

Errkkk NGERI,,,

haaa,,,ai niy first aku tengok orang kemalangan,
dekat simpang nak masok umah akuu,,
x perna pom ade orang kemalangan dekat cituu,,
da la mati terus kat cituu,,
arrghhh,,aku dengar,,,,,,
budak tu pecah kpala tu yang bleh mnyebabkan kematian,,
eerrkkk takot giler,,
dengar2 jiran aku ckap,,
budak tu mabuk,,da la pempuan,,
naik moto kelam-kabut jekk,,tu yang kene langgar,,
budak tu ngan moto yang langgar dye tu kete,,
nampak moto dye ok jek,,
xdek pape pon,,,
nmpak pecah lampu blakang jekk,,
uurrkkk takot,,
rmai giler,,smpai kan nak lintas jalan pon x boleh,,
da la kete  bersusun,,
umpama ade pesta plak,,,
eeiii takotnyer,,
darah kuar banyak doee,,
ehem,ehem,,,seram plak aku dibuatnya,,,
sebelum niy x penah plak ade orang kemalangan kat cituu,,
kemalangan maut plak tuu,,,uurrghhh,,,
takot plak aku nak lalu jalan tu,,~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan