Rabu, 9 Februari 2011

Terkunci kat dlam clas,,

hahhahaa,,nak kate nakal pom boleh la than,,
ai niy first dlam hidup aku tekunci kat dlam clas,,,,
da la clas aku tngkat 4,,,arrghhh,,
gile,,
aku sngaje pegi ptg niy bab ade keje nak buat,,
x bgtaw plak pak gat yg kiteorg ade dlam clas,,
member aku ckap kul 4.30 pak gat da kunci pntu,,
aku ingat dyeorg main2 jek,,
tu yg aku x hiraukan,,,
bukan main hepi lgi aku dlam klas,,
pastu siap sume,,,
nak balik tngok pnti da terkunci,,
aarghhhh nk nak nangis pom ade,,
xdek usaha lain,,
aku da start pk panjang,,
bab mase tu xder org,,,
ade kat padang jek,,
klau la kiteorang terpaksa tidoo kat dlam tu,,
arrggghh mcm mne,,,
aku siap menjerit,,
smpaikan sakit tekak,,
nak suruh pak gat bukakan pintu,,,
tapi xdekk org dengar pom,,,
aku tinggal 4 org jerkk,,
semua da naik muka gelabah,,
xtaw nak buat ape,,
nak baik la,,,
org kat pejabat blum balik,,
dye ckap padan muka aku,,
sape sruh naik,,
huhuhuhu,,
dye la bgtaw pak gat yg kiteorang ade kat atas,,
pnasib baik pakgat blum balik agy,,,
dye buka juga akhirnye,,,
huhhhhh~
legaaa rase,,,hehehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan