Jumaat, 25 Februari 2011

saye B.A.H.A.G.I.A

ummm,,aku x mcam dulu,,
skrang niy jarang sngat nak edit blog,,
dulu,,,dalam mase sehari,,kadang-kadang,,
2,3 blog aku update,,
n selalu buka blog aku niy,,
tapi skrang jrang aku nak update,,
slalu bz jer memanjang,,,
aarrghhh,,kadang2 rndu plak,,,
sekarang niy 2 hari skali baru nak update,,
maklum la,,,
dye buat aku bhagia sangat skunk niy,,,
dye beri aku kbhagiaan,,
xtaw nape aku mudah jatoh hati ngn dye,,
dye seorang yg baik,pnyayang,,selalu ambik berat sal aku,,
aku takot plak nak kehilangan dye,,
walaaupom kiteorg baru kenal,,,
x smpai lagi sebulan tpi aku rasakan da lame knal dye,,
hummm,,,
kadang2 aku rasa pening nape aku boleh tersangat2 syg kat dye,,,
dye buat aku rasa bhgia sngat2,
dye buat aku rasa dhargai,,
lau x berhubung,,,
aku jadi macam x tentu hala,,,
ingat dye jekk,,
rndu dye sngat2,,
walaupom percintaan kami jrak jauh,,
tapi aku percayakan dye,,
aku xnak hubungan aku ngn dye jadi mcam yg sebelum ni,,
akuu xnak,,
kejadiaan yg lame berulang kembali,,
aku sayang dye,,,,
aku hrap dye pom mcm tu jugak,,,
dulu aku layan la jugak member laki kat fb,,
bile dyeorang sent chat,,
tapi skrang,,
ntah knapa mcam xder mood nak lyan dyeorg sume,,
mybe aku terlalu syangkan dye kot,
hmmm~~~
aku xnak kehilangan dye,,
aku syg dye sangat2,~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan