Isnin, 14 Februari 2011

Kamoo,,,,TQ

hari niy,,someone make me heppi,,~~
walaupom kite org xder paper hbungan,,
dye boleh buat aku snyum,,
setelah lamee snyum aku sukar dikeluarkan untuk lelaki,,~~
tpi dye boleh buat aku snyumm,,
walaupun aku bru jerkk knal dye,,
tapi skjap pom kira ok bg aku,,
x perlu aku sebutkan nama,,,
entah knape huh,,,
dye milik org,,
IMPOSIBLE leh jadi milik aku,,
aku hanya boleh memandang dari jauhh,,,
walau pape pom aku hrap hbugan dye bhgia,,
aku turut bhgia diatas kebahgiaan dye,,~
same mcm yg lepas,,,
mybe dye heppi sngat ngn mkwe bru dye,,~~
skunk xderkk tempat tok aku luahkan sesuatu,,
melainkan BLOG aku niy,,
heee,,,
org len leh jgak luahkan kat pkwe dyee,,
tapi aku luah kat BLOG pom kira ok la jgak,,
hehehe,,
tq sebab hadir walaupom baru,,,,,
sye tetap mghargai sume tu,,hehhe~
sedih ke?
xlaaaa cume trngat saat mnis dulu,,heheh
klau la aku dpat putarkan blik mase tu kan,,
waahhh,,,seronok sngt2,~~
mybe aku akn buat dye bhgiaaa,,
tapi aku mngis air mata darah pom,,
masa x boleh diputarkan balik,,
aku thu aku perlu berjalan kedepan,,
n x boleh toleh ke belakang,,~~~
tngok pic dye buat aku jeles pom ade,,
whhh pasangan yg bhagia,,
kalau la ku ditempat awekk dye kan bgos,,,
hehehe,,,seronokk,,,hehe
tapi imposible untok berlaku,,ehhee~
woww,,angan2 jer la,,
kuakuakuaaa~~
pape pom,,aku hrap,,,
aku dpt jadi cam dyeorg,,,
n dpat temui jodoh aku,,,
hehehe~~~,skunk aku cume boleh tengok,,,~~
heeeeeeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan