Khamis, 3 Februari 2011

Girl 'DYE'

semalam ade pempuan niy add aku kt fb~~
aku thu dye add aku mesti ade org yg suruh add,,
kalau x bf dye sape lagi,,
mybe aku ckap kt kwan dye mcm tu,,,dye rase dye x bersalah kot,,
dye ingt aku niy ape,,
dye ingt aku niy patung yg boleh dipermainkan ke??
girl dye ckap msih sygkan dye lagi ke,,
arrgghhh,,bodoh punyer soalan,,
nape lak tnye soalan macam tu kat aku,,
da kalau korang da bhagia,,,lantak laa,,
ape aku peduli,,
so nak tnjuk bukti yg bkas bf aku thu baik la,,
berpegang pada jnji,,
macam tu ke??
sempat ckap lagi,,
dye ngn laki tu xdek pape hubungan,,
ala kalu nak bodohkan budak kecik boley la,,
niy lau nk bodohkan aku,,,
lupekan jer laa,,
jnji xnak ambik thu sal pempuan,,,
nak fikir sal stdy jekk,
ek elehhh,,
stdy ape mcm tu~
stdy pempuan ade laaa,,,
arrghhh,,,
pastuu,,dye ingt aku percye ke kata-kata dye huh~
uuhhh,,sorii~
bg la thu pape pomm,,aku ttap percye yg dyeorg ade hubungan,,
so lantak korang la,,,
ko ingt aku peduli ke huh~~
eerrggghhhh,,
pegi jer lah,,,nape nak babitkan aku,,
haa stu lagi pempuan tu,,nape la dye terhegeh2 sngt,,
nak bgtaw yg dyeorg xdek hubungann,,
nak suruh aku percaye ekk~
opss,,,sorii la,,
laki lau da kaki pempuan xkan brubah,,,
jngan ingt aku percaye k,,
huhh~~,,,,
lepas tu plak,,~
nape dye remove aku blik,,
ckap nak kawan la ape la,,,
eerrkkk,,~~
aku da thu motif ko ape,,~~~
huhhhhhh~~~~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan