Selasa, 1 Februari 2011

At KL,,~~

Hmmm akhirnya sampai jgak aku kt KL niy,,~~
flight lewat,,spatutnya kul 9 da smpai,~~
niy kul 9.30 bru smpai,,~~haiyaaaakkkk,,
on9 kat airport lgi,,,
smbil tu singgah mkan mlam jap,,~~
perut pom da berbunyi,,~~
haiyaaakkk,,
bru jek tngal setengah jam,~~
da rase rndu kat Kelantan,~~
ct raye xboleh nk lepak2 ngn kawan,,arrghh~~
bencinya,,
mesti bes dyeorg buat party,,
eeii sdeh aku x dpat ikot,,~~
hmm,,
tpi xper la buat party kat sini jerr la,,
ceehhh~~
heee,,,,,,,lmbat plak org jemput ni,,,
letih pom ade,,ngantok pom  ade niy,,
ptg tadi jerrkk bru jumpe kawan2,,,
ummm,,,skunk da xder kt klntan,~
haissshh,,kejapnyer rase,,~~
malam niy jgak ade perlawanan bola sepak,,
Kelantan VS Terengganu law x clap aku,~~
lagi skali aku x boleh nk join,,~~
aarrghh,,
sabar jer laaa,~~
niy pom aku xtaw nak tulis pape,,
smbil makn n tngu org jemput aku,,
so edit2 blog jerr laa~~
aarrgh~~boringnyerr...
bila la nk dtg ambik,,~
nasib baik,,,
bawak BROK BAND,,,hehee
law x,,
mesti miss giler kt fb aku,~
hari tu pom deactive fb satu hari jekk,,
da rase bosan,~~
hmmm
niy 4 hari lebih x on9,,
arrgghhhh,,,
xboleh,,,kene on9 jgak,,~
huhuhuhu~~
bai2,~~~:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan