Jumaat, 14 Januari 2011

Frend,,i love u~~~

Aaii niy baru dpat thu yg kawan kesayangan aku dpat pegi plkn,,,sian dye,,
dye la satu2nyer bff aku,,,
faten2,,,mcm2 alasan dye bagi bab xnak pegi sane,,
takot hitam muke la,,takot jadi cm askar la,,
hehe,,lepas niy xder lagi kawan aku,,
dyela shabat yg paling baik,,~~
dye pham ape yg aku nk n ape yg aku xnak,,~~
umm lau dlam seminggu kteorg x hang out skali memang xsah,,
dye slalu buat aku gelak,,,hm~~
bile kesusahan keteorg hdapi bersama,,arrghhh
dye jgak tempat aku luahkan ape yg terpendam,,
dye jgak selalu bntu aku bile aku susah,,
xtahu la bile dye x der nnti,,,
mesti aku sunyi sngt tanpa dye,,~~
i luv my frend forever,,~~~
huhuhu~~
tadi last aku hang out ngn dye,,
teman dye shoping,,,
sempat jgak snap2 pic ngn dye,,
i luv my frend,,~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan