Isnin, 10 Januari 2011

Doktor OOoo Doktor,

hmm~~ ari niy pagi2 lagi2 da dengar suara mumy aku memangil,,,aarrghhh,,bngun2...da la masok alam mimpi yg bess,,,aarrgghhh,mngangu jek,,huhuhu,,,2,3 kali kejut aku x bngun lagi,,hehehe,,
susah jgak aku niy nk bngun tidoo ek,,huhuhu,,,
terpaksa jgak kene bngun,,,bab ai niy 11 januari 2011 aku kene jumpe doktor,,,,
huhu,,,malas,,takot pom ade nk jumpe doktor niy,,,lau bukan gara2 temujanji,,,hmm~~
jngan harap la aku nk pegi hospital lagii,,,ughhh,,
aku takot kene cucok,,,hehehe
nasib baik la xdek pape,,,ambik darah saat mndebarkan aku,,
aku bernasib baik bab doktor xnak ambik darah aku,,
mybe drah kat hospital tu terlalu bnyak kot,,
hahahaha,,
tngok muke doktor jekk aku jadi gemuruhh,,,ntah la,,,knape ekk,,
hmm~~
nasib baik la xder paperr,,,:)))
suke nyer aku,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan