Khamis, 6 Januari 2011

Benci ahh,,,:(

Arrgghh meluat giler aku ngn sorang minah niy,,eeii da lame aku benci dye,,tapi aku tahan jer,xnak luahkan bab dye tu saudara aku,,nnti bermasam muke ngn sedara x elok plak,,,uhh,,dye niy jenis over taw x,,,hari niy,,aku xthu same ade dye mmg nk malukan aku depan org ramai ke ape,,,arrghh,,,satu lagi,,lau barang kepunyaan dye ,,uhhh memang kedekut giler,,,mcm-mcm alasan dye bg,,tu la,ni la,,,lau xnak bg ckap jer xnak bg,,kan senang,,xyah melambatkan mase,,,lau barang orang,,uhh senang jekk,,,pastu dye niy suke syak wasangka buruk kat orang lain,,dye ckap orang mngumpat sal dye la ape la,,mcm2,,,padahal org langsung x ambik kisah sal ye,,orang lain pom bnyk keje nk kene buat,,xder mase nk ambik tahu sal dye tu,,,dye tu bukan nyer betul sngat pom nak nasihatkan org,,lau nk nasihatkan org dulu,,tngok la dri tu mcm mane,,,baik ke ,,baru boleh nk nasihatkan org,,niy diri sndri pom x betol nk nasihatkan org,,eergghh,,,benci laa~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan