Ahad, 16 Januari 2011

Anti 'PLAYBOY'

                 
hmm~~
niy aku nak cite sal jntan playboy,,ngee~
                             dulu kiteorg just kawan biase x lebih dari tu,,                                              
tpi nape lpas tu hti aku niy terpaut kat dye,,
mybe sbb ayat dye yg boleh mncairkan jiwe aku kott~~
lpas tu kiteorg kapel x smpai stahun,,,,,
dye kt kl n i aku kt klantan,,
org ckap percintaan jarak jauh niy memeningkan dan mnyusahkan,,
aku xpndang sume tu dngan series pomm~~
lpas tu,,,dudok jer 2 bulan lebih,,
dlam fb dye ade relationship ngn org lain,,
dye ckap member dye jekk,,,
sje nk buat relationship ngn dye,,,
bab nk bg bf dye cmburu,,,
huhh dari citu aku mmg dah syak lain daa,,
dye ingt dye boleh bodohkan aku ke??
ish2,,,mybe dye mase tu dye nk mulakan permainan,,
aku join jekk ape yg dye nak,,
dye ingt aku xthu ke sal dye huh,,~
huhuhu,,kcian,,
xper lah aku x sekejam dye sangkakan,,~
rupenyer dye mmg da kapel ngn girl tu,,
girl tu sekolej ngn dye,,,
aku bgtaw girl tu sume sal dye,,~
hahahaha,,kcian dye,,,
girl tu ckp mule2 dye knal ngn jantan niy,,
jntan niy ckp single la ape la...
ummm taktik nk usha org la tu,,
dye xnak mngaku yg dye da berpunyer,
bab takot girl tu xnak terime dye,,haha
lpas tu dye merayu2 kat aku,,maafkan dye blik,,dye ckp dye mnyesal,
dye mmg bodoh la ape la,,
aku mmg x percaye,,,
ummm pastu,,tnggu jek 2,3 mngu aku nk tengok reaksi dye blik,,
huhh,,,siap ramai lagi pempuan lain,,
hahaha,,
LELAKI,,x ckup ngn pempuan sorang ke huh???
hmm~~
eeeii aku bnci la ngn jntan playboy niyy~~
ANTI PLAYBOY,,~~~lalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan