Khamis, 6 Januari 2011

aarrgghh benci,,

wooww,,,ari sungguh memedihkan hti aku,,,aarrghh dye lagi,,,benci2..knape la fkiran aku slalu ingtkan dye jek,,arghh aku terbace komen dye ngn bkas gf,,adkah dyeorg kmbali bersama???aarrghhhh,,knapa niy,,aku jelous pom xder gune jgak,,,eerkk,benci,benci,benci,,,,mmg la xder gune aku nk ingt dye lagi,,kate seseorang kumbang bukan seekor,,bunga bukan sekumtu.,,mmg aku thu sal tu,,tpi x semua kumbang boleh jadi ape yg bunga nak,,,aku thu sal dye,ape yg dye nk,ape yg dye xnak,,,lau jumpe yg bru pom xkan jadi mcm dlu,,,huhhhh,,,LOVE MAKE ME SAD,,,tpi dngan dye,dye selalu buat aku tersenyum,,,knape aku tngok jer pempuan lain kt fb dye,,hati aku rase lain sngt,,,kanpa??knpa aku x boleh nk buang dye n aku x boleh nk lupekan dye,,aku da cube untuk semua tu tpi knape x boleh,,smapai bile semua niy akan berakhir??aku thu dye mybe da lupekan aku,,dye skunk bebas,,,hepi nyer dye,,,dn mgkin dye langsung da x ingt aku,,aku thu,,,tpi aku x boleh buat ape2 tu hak dye,,cume aku jerkk yg masih x boleh lupekan dye,,,aku mmg x boleh buang memori dngan dye,,,aku bersama dye mncipta 1001 kenangan,,,tpi skrang???,,,aarrghhh tolong aku,,,setiap kali buka fb aku mesti tngok profile dye,,ntah knape,,,aarghhh,,aku rindu dye sngt2...lonely without him,,,adakah dye same mcm aku??mybe x kot,,,biarkan dye dngan keputusan dye,,sedih pom x gune,,mybe lepas niy aku kene perbaiki kesilapan dri aku,,~~:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan